Olen huomannut että tätä blogiani luetaan ja seurataan. KIITOS! Se ilahduttaa minua suuresti! Mukavaa jos näistä ajatuksistani joku muukin saa iloa kuin minä itse!

Nyt on ollut blogissani vähän hiljaisempaa, mikä ei johdu siitä etteikö olisi aihetta ilolle, vaan yksinkertaisesti: ajanpuutteesta. Perhe-elämä on ollut tavanomaista työläämpää viime aikoina, mutta nyt jo rauhoittumaan päin. 

Olen aina tykännyt erilaisista listoista ja ajattelinkin nyt listata asioita, joista pidän. Asioita, jotka ovat tuoneet minulle iloa  ja joista olen innostunut viime päivinä ja joihin ei liity suorittamista. Vielä vähän aikaa sitten en kyennyt listaamaan ainuttakaan. Nämä eivät sitten ole missään tärkeys- tai paremmuusjärjestyksessä:

1) Musiikin kuuntelu: Jukka Poika ja Juan Luis Guerra. Spotifyista löytyy mitä vaan!

2) Juoksulenkit (tai siis juoksuun totuttelu-lenkit)

3) Valokuvaus - haluan kuvata mukavia asioita ympärilläni

4) Punajuuri: olen itse käyttänyt ruoanlaitossa paljon viime aikoina ja maistanut myös Tiinan tekemää aivan ihanaa punajuuripiirakkaa!

5) Muffinssit. Leipomisinnostukseni tämän hetkinen ilmentymä. Ilmeni tänään näin:

(Resepti: http://www.kinuskikissa.fi/daim-suklaamuffinssit/?sliderpage=1&ref=26)

6) Bloggaus! Olen todella innostunut tästä!

7) Kävelylenkit hyvässä seurassa. Monen arkipäivän henkireikä...

8) Kaksi ihanaa tyttöäni! Tämän itsestäänselvyyden aioin alunperin rajata tältä listalta pois, mutta se jos mikä tähän kuuluu!

9) Perhe-elämällemme omistautunut aviomies

10) Nimiehdotuksien miettiminen erään ystäväni tulevalle lapselle, jossa haasteena sovittaa kaksi kieltä ja kulttuuria...

Pakko lisätä vielä:

11) Vanha kunnon  puhelu ystävän kanssa.  Näinä chatti-, tekstari-, tykkäys- ja kommentointiaikoina. Yhtään väheksymättä myös noita uusia kommunikointimuotoja.

 

Minkälainen on sinun listasi? Pystytkö nimeämään nopeasti 10 asiaa josta oikeasti pidät?